"Rustdag" en Discovery Cove - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Lex Lili - WaarBenJij.nu "Rustdag" en Discovery Cove - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Lex Lili - WaarBenJij.nu

"Rustdag" en Discovery Cove

Door: Lex en Lil

Blijf op de hoogte en volg Lex

17 September 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Hallo lieve vloggertjes!

Vandaag weer een update met onze laatste avonturen. Hierbij de link van ons filmpje: http://youtu.be/yrPh-YKPBxI

Om een indruk te geven van Discovery Cove, en het dolfijnzwemmen, hierbij ook een link daarvan met een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=8hAjmtpVhTo

• 17 September 2013 - 19:57

Herman:

Wauw! Wat lijkt me dat geweldit, Discovery Cove!
    Heel erg leuk filmpje. Ben jaloers!!!

• 20 September 2013 - 01:29

Thips:

Waren die ene haaien beelden of waren die kapot ofzo..?

En was dat niet gevaarlijk met die roggen? Als ze hebben Steve Irwin in een oogwenk gemold hè xD

• 20 September 2013 - 17:51

Lex:

Die haaien die op de grond lagen waren denk ik lui of inderdaad kapot. De roggen zijn allemaal "onschadelijk" gemaakt. Ze hebben normaal een soort naald op hun staart. Die is eraf gehaald. In het ergste geval kunnen ze nog aan je sabbelen.

@Herreman: Gewoon een keer doen! Het is het geld dubbel en dwars waard. Je moet alleen niet de foto's kopen ;)