Van Key Largo naar Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Lex Lili - WaarBenJij.nu Van Key Largo naar Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Lex Lili - WaarBenJij.nu

Van Key Largo naar Key West

Blijf op de hoogte en volg Lex

08 September 2013 | Verenigde Staten, Key West

We hebben weer internet! Het is traag, maar het uploaden is gelukt :) Hierbij ons fimpje van vandaag!

XX Lex en Liliane

• 08 September 2013 - 14:43

Maarten:

Leuke filmpjes! Ben benieuwd naar het vervolg van jullie reis!

• 08 September 2013 - 20:40

Thips:

Goh echte amerikaanse lightswitches in jullie hotel?? Who would've thought! :P

Maar verder tof filmpje hoor. Idd wel voordehandliggend dat de 7 mile bridge zo heeft omdat hij 11.265408 km lang is! :D

• 08 September 2013 - 21:55

Rik & Yv:

Ha Luitjes,

Dat ziet er goed uit! Alleen het ontbijt was wat karig volgens Yv! ;-)
    Wat een leuke manier om jullie reis zo vast te leggen, we kijken uit naar het volgende filmpje.

Groetjes vanuit een frisjes NL!

Rik & Yv

• 09 September 2013 - 11:23

Danny&Anita:

Haha, leuke filmpjes peoples!!!

En zo te zien hebben jullie het prima naar jullie zin ( zullen wij ook wel hebben daar hoor :P )

Trouwens, waar zij al die achtbaan filmpjes!!! :P maar we zijn jullie aan het volgen en kijken al uit naar de Volgende. ( die van Key west is volgens mij niet gelukt :S)

Check jullie later!!!

• 09 September 2013 - 12:14

Herman:

Heel leuk fillmpje.
    Alleen heb je wel het gat in de brug gefilmd, maar niet meer vermeld!!!! ;-)
    Feest van de herkenning!