Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Lex Lili - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Lex Lili - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen...

Door: Liliane

Blijf op de hoogte en volg Lex

15 Juli 2014 | Nederland, Gouda

Nog.. 79 dagen voor we vertrekken naar Orlando! De koffers ga ik al bijna klaar leggen, zodat we al wat dingen kunnen gaan verzamelen die we daar in kunnen doen :) Mocht iemand nog heel toevallig een kofferweegschaal hebben, willen we die graag lenen! We lenen normaal die van mijn ouders, maar die gaan dan zelf op vakantie ;) Ik ga snel onze planning online zetten!

Lex & Lil

• 15 Juli 2014 - 14:11

Caroline De Greef:

Woot Woot, kreeg zo'n zin om te gaan met die ontbijtfoto's vanmorgen :0
    Heel veel plezier met de voorbereiding en veel plezier in de US.
    Enne gefeliciteerd met je moeder :)
    dag dag
    Caroline

• 11 Oktober 2014 - 17:59

Ton En Jolanda:

We hebben net je link ontvangen. We beginnen dus met vlog 1.