Laatste dag Disney! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Lex Lili - WaarBenJij.nu Laatste dag Disney! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Lex Lili - WaarBenJij.nu

Laatste dag Disney!

Door: Lex en Lil

Blijf op de hoogte en volg Lex

23 September 2013 | Nederland, Gouda

Het zit erop! We posten hier onze laatste vlog van de vakantie. Deze laatste dag zijn we bij Disney's Hollywood Studios en EPCOT Center geweest. Het slot is een stukje van het afsluitende vuurwerk in EPCOT (ja echt, dit is maar een stukJE).

We hopen dat jullie hebben kunnen meegenieten van onze huwelijksreis, wij hebben er in ieder geval met volle teugen van genoten!

Lex en Lil

Link: http://youtu.be/oXvVN80kfg8

• 24 September 2013 - 14:42

Harriët :

Been there... done that...going back!
    Die traantjes krijg ik al als ik naar het filmpje krijg... net als kippenvel all over...
    Dank je wel voor de prachtige vlogs!

• 24 September 2013 - 18:32

Herman:

Ik krijg er nog steeds kippenvel van. Weet precies hoe je je voelt als je daar staat.
    Was weer een mooi filmpje.
    Ik heb echt genoten van jullie vlogs. Bedankt!

• 24 September 2013 - 20:32

Jolanda En Ton:

Hoi Liliane en Lex,

helaas voor jullie hebben jullie Florida inmiddels weer ingeruild voor Nederland.
    We hebben jullie vlogs met interesse gevolgd, leuk gedaan, soms ook 'good old memories'.
    Dat jullie een karaoke met 'Sweet Caroline' van Neil Diamond lieten horen was zeker speciaal voor mij (haha).
    We konden zien dat jullie genoten hebben.
    Wij houden het maar bij een fotoboek per vakantie en die van Florida zal ook nog wel een keer komen.

Hartelijke groeten uit Braboland en tot ziens,

Jolanda en Ton