Tampa en Busch Gardens - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Lex Lili - WaarBenJij.nu Tampa en Busch Gardens - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Lex Lili - WaarBenJij.nu

Tampa en Busch Gardens

Door: Lex & Lil

Blijf op de hoogte en volg Lex

12 September 2013 | Verenigde Staten, Tampa

We hebben weer een hoop meegemaakt op de weg naar Tampa en in Tampa (waaronder Busch Gardens). Het filmpje is een beetje langer dan normaal en nog steeds hebben we weer heel veel weg moeten laten ;) Maar het geeft wel een beetje een indruk. Veel kijk plezier!

Link: http://youtu.be/3n3mFXxAuaU

Busch Gardens is een combinatiepark van attracties en dieren. Van de achtbanen die we hebben gedaan hebben we hieronder een link geplaatst om ook van de achtbanen een indruk te krijgen (in de volgorde zoals wij ze gedaan hebben).

Cheetah Hunt: http://www.youtube.com/watch?v=vPhb3O4vIvo
Kumba: http://www.youtube.com/watch?v=uzGxsjuq1JM
Sheikra: http://www.youtube.com/watch?v=Yp5Dw4pBbns
Montu: http://www.youtube.com/watch?v=zQxKTL9fTpA

• 12 September 2013 - 14:23

Harriët:

Wat een goede kwaliteit beeld geeft die camera zeg! Zelfs op groot beeld is het nog mooi. De vlogs worden steeds leuker. Waren er nog pelikanen in St. Petersburg? Die zaten ooit op de leuningen van de pier. Jammer dat je daar niet op kon.
    En die rollercoasters.... die ga ik ook nog eens doen! Kus van moeders

• 12 September 2013 - 16:00

Lindsay:

Zo veel herinneringen rondom Tampa, love Busch Gardens. Mijn moeder en ik zijn toen zooo nat geworden in 1 van de waterattracties. Geweldig om weer terug te zien. Ik zou zeggen ga door met vloggen en genieten van jullie fantastische reis, groetjes van jullie trouwe (nr 1) fan

• 12 September 2013 - 21:22

Danny En Anita :

Hahaha, leuk filmpje guys ziet er echt relax uit allemaal en erg warm :p is lang geleden dat ik in Bush gardens ben geweest !

Keep up The good work en we kijken uit naar het volgende filmpje !!

Groeten van ons!

• 12 September 2013 - 23:28

Lex En Lil:

Dank voor jullie leuke reacties!! Morgen posten we er weer 1 :)

• 13 September 2013 - 14:35

Herman:

Jullie snappen wel dat de volgende keer dat wij naar florida gaan, wij ook zeker een bezoek gaan brengen aan Tampa (en dan met name de cubaanse wijk) en sowieso aan Bush Gardens.
    Dit wil ik ook meegemaakt hebben!
    Supervers... uuuh... leuk filmpje!

• 15 September 2013 - 05:23

Lex En Lil: