Key West - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Lex Lili - WaarBenJij.nu Key West - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Lex Lili - WaarBenJij.nu

Key West

Door: Lex en Lili

Blijf op de hoogte en volg Lex

09 September 2013 | Verenigde Staten, Fort Myers Beach

De nieuwe vlog! We horen graag wat jullie ervan vinden :):)

XX Lex & Lil

PS: De link naar het filmpje is natuurlijk wel handig: http://youtu.be/CrXhB6VbL34

• 09 September 2013 - 12:15

Herman:

Waar is de link naar het filmpje nou???

• 09 September 2013 - 13:19

Herman:

Superleuk filmpje.
    Ook dit is weer helemaal herkenbaar!
    Was ik daar maar weer.
    Blij dat jullie er genoten hebben.
    Veel plezier in de Everglades.
    Ben benieuwd naar jullie volgende filmpje.

• 09 September 2013 - 20:19

Vio:

Leuk filmpje!Zo hebben we echt een goed beeld van hoe het eruit ziet daar :) Veel te doen en te zien in ieder geval. Momenteel komt het hier met bakken uit de hemel. Dus geniet nog maar extra van jullie reis.x

• 09 September 2013 - 20:26

Thips:

Kapot grote auto ja! :P Hilarisch man, en de dude met de Corvette denkt "Als ik zo'n mooie auto gekregen heb moet wel iedereen hem zien..! En " :| we gaan naar street :| ..... :D" priceless :P

Ohja en ik hier rijden vet veel mensen zonder licht op hun fiets, maar de dude @ 3.04 is ridiculous :P

• 09 September 2013 - 21:53

Christa:

Hai Lili en Lex,

Heb net jullie filmpje gekeken. Ik vind het superleuk zoals jullie de thuisblijvers zo op de hoogte houden van jullie belevenissen. Ben benieuwd naar het vervolg!

Liefs, Christa